Kariera

Zgoda:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez Przedsiębiorstwo Obrotu Wyrobami Hutniczymi „Centrostal” S.A. z siedzibą w Warszawie w celu realizacji aktualnego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana. Drogą mailową CV należy wysyłać tylko na adres:

Kierownik Biura Handlowego

wg. uzgodnionej lokalizacji biura

Zwiń

Rozwiń

Miejsce pracy:

wg. uzgodnionej lokalizacji biura

Zakres obowiązków:

  • utworzenie bura handlowego Spółki zdolnego realizować wyniki biznesowe zgodnie ze strategicznymi celami
  • kierowanie podległym zespołem
  • nadzór nad funkcjonowaniem placówki
  • przygotowywanie i realizacja planów, działań marketingowych
  • podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
  • zarządzanie kosztami związanymi z zakresem działania oddziału
  • nadzór nad windykacją należności
  • ścisła współpraca z centralą Spółki

Kandydat będzie również odpowiedzialny za zarządzanie procesem pozyskiwania nowych klientów na podległym regionie, współpracę i utrzymanie kontaktów handlowych z partnerami handlowymi oraz budowanie z nimi długofalowych relacji. Zatrudniona osoba będzie również odpowiedzialna za efektywne motywowanie, ocenę i rozwój pracowników.

 

Wymagania:

  • Doświadczenie w handlu i znajomość branży hutniczej
  • Umiejętności wyznaczania celów i dążenie do ich realizacji
  • Silnej orientacja na wynik
  • Łatwości nawiązywania kontaktów
  • Umiejętności budowania efektywnych zespołów
  • Dyspozycyjność
  • Czynne prawo jazdy kat. B

Kandydat powinien bezwzględnie posiadać doświadczenie zawodowe na stanowisku managerskim w branży metalowej. Cechować się łatwością nawiązywania kontaktów, samodzielnością, umiejętności efektywnej organizacji pracy własnej, oraz konsekwencji w działaniu.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z kilkudziesięcioletnią tradycją
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Regularne wynagrodzenie oraz dodatkowe świadczenia z ZFŚS
  • Częściową refundację pakietu medycznego
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Drukuj

Specjalista ds. sprzedaży

wg. uzgodnionej lokalizacji biura

Zwiń

Rozwiń

Miejsce pracy:

wg. uzgodnionej lokalizacji biura

Zakres obowiązków:

  • realizowanie planów sprzedażowych
  • bieżąca obsługa klientów
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów
  • utrzymywanie pozytywnych relacji  z dotychczasowymi kontrahentami
  • tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta
  • analiza rynku i ofert konkurencji
  • aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i znajomość rynku sprzedaży/branży
  • doświadczenie w sprzedaży produktów technicznych, przemysłowych
  • mile widziana znajomość rynku dystrybucji wyrobów hutniczych
  • orientacja na rezultat, samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy w zespole
  • wysokie zdolności interpersonalne
  • zdolność strategicznego i analitycznego myślenia
  • kreatywność
  • komunikatywność
  • znajomość obsługi komputera
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • stabilność zatrudnienia
  • regularne i pewne wynagrodzenie
  • niezbędne narzędzia pracy
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych
  • świadczenia z ZFŚS
  • częściową refundację pakietu zdrowotnego
Drukuj

Kierownik Działu Finansowo-Księgowego, Zastępca Głównego Księgowego

Kielce

Zwiń

Rozwiń

Miejsce pracy:

Kielce

Zakres obowiązków:

  • Kierowanie 10 osobowym zespołem pracowników działu Finansowo- Księgowego
  • Prowadzenie gospodarki finansowej firmy zgodnie z obowiązującymi zasadami
  • Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności firmy
  • Nadzorowanie i kontrolowanie prac Działu Księgowości
  • Sprawowanie kontroli formalno-prawnej, rachunkowej i merytorycznej dokumentów księgowych i innych powodujących skutki finansowe
  • Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji obiegu dokumentów
  • Sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat i innych sprawozdań finansowych
  • Sporządzanie wniosków kredytowych(m.in. przygotowywanie prognoz finansowych) oraz bezpośrednia współpraca z bankami
  • Pozyskiwanie finansowania zewnętrznego na potrzeby realizowanych projektów
  • Koordynowanie procesu windykacji w firmie, podejmowanie działań interwencyjnych mających na celu wyegzekwowanie należności od odbiorców
  • Współpraca z organami kontroli wewnętrznej i zewnętrznej
  • Obsługa audytów księgowych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku rachunkowość lub finanse
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku lub pokrewnym
  • Mile widziany certyfikat głównego księgowego z potwierdzeniem posiadania kwalifikacji zawodowych
  • Znajomość przepisów prawa ( ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych i innych przepisów systemowych)
  • Szeroka wiedza poparta praktycznym doświadczeniem z zakresu rachunkowości, zarządzania i kontroli kosztów, budżetowania, planowania finansowego i zarządzania ryzykiem finansowym, sprawozdawczości oraz analizy ekonomiczno-finansowej
  • Umiejętności analityczne i planistyczne
  • Umiejętność realnej oceny sytuacji oraz cechy osobowości, jak: samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązków
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych (FK, Pakietu Office)
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Umowa o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Stabilność zatrudnienia
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonych obowiązków
  • Możliwość rozwoju w profesjonalnym zespole popartym szkoleniami
  • Praca w przyjaznej atmosferze
  • Regularne wynagrodzenie oraz dodatkowe świadczenia
Drukuj

Specjalista ds. Zaopatrzenia

Kielce

Zwiń

Rozwiń

Miejsce pracy:

Kielce

Zakres obowiązków:

  • bieżąca analiza potrzeb i stanów magazynowych
  • planowanie zakupów na podstawie analizy bieżącego zapotrzebowania
  • koordynacja i kontrola dostaw oraz nadzorowanie przebiegu realizacji zamówień
  • nadzór nad dokumentacją zakupową
  • negocjowanie warunków handlowych z dostawcami
  • poszukiwanie nowych dostawców i pozyskiwanie alternatywnych źródeł zakupowych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania długotrwałych relacji z dostawcami
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • komunikatywność i umiejętność pracy z zespole
  • obsługa pakietu MS Office

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość branży stalowej
  • dobra znajomość języka rosyjskiego
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • interesująca i pełna wyzwań pracęa w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • duży zakres samodzielności w pracy na odpowiedzialnym stanowisku
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • zatrudnienie na umowę o pracę
Drukuj

Obowiązek informacyjny
  • Administratorem Danych jest Przedsiębiorstwo Obrotu Wyrobami Hutniczymi „Centrostal” S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000050165, NIP 6571031020 o kapitale zakładowym 8.851.820,00 zł (opłacony w całości).
  • Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacyjnegona podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  • Dane osobowe będą udostępniane pracownikom Administratora biorących udział w niniejszym procesie rekrutacyjnym.
  • Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom z wyjątkiem tych, które:
    1. są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa lub
    2. świadczą na rzecz Administratora usługi wymagające uzyskania dostępu do danych lub
    3. są objęte zakresem powyższej zgody.
  • Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy liczonych od końca roku, w którym je uzyskano.
  • Ma Pan/Pani prawo do:
    1. dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    2. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    3. przenoszenia danych,
    4. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
    5. wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  • W celu realizacji w/w praw należy wysłać maila na adres:
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak nie wyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji;
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez Administratora Danych rozpatrywane.