O firmie

Firma Centrostal S.A. Kielce od ponad sześćdziesięciu lat zajmuje się sprzedażą hurtową oraz detaliczną wyrobów hutniczych. Długoletnie doświadczenie, szeroki asortyment oraz ogromne możliwości magazynowe wpływają na wysoką pozycję naszej firmy nie tylko w regionie świętokrzyskim ale także na terenie całego kraju.

Główna siedziba firmy usytuowana w przemysłowej dzielnicy Kielc to nowoczesna baza magazynowa o powierzchni 33 tysięcy m2 zdolna jednorazowo zgromadzić 45.000 ton wyrobów hutniczych. Posiadamy oddziały w Pabianicach, Radomiu, Rzeszowie i Sandomierzu. Centrostal obecnie zatrudnia ponad 200 osób.

HISTORIA FIRMY

Historia Firmy sięga roku 1948 kiedy to został utworzony Punkt Sprzedaży Żelaza i Stali, który dał początek działalności firmie Centrostal. W 1953 roku Zarządzeniem Ministra Hutnictwa został przekształcony w przedsiębiorstwo państwowe pod nazwą Kieleckie Biuro Sprzedaży Żelaza i Wyrobów Metalowych. Kolejna zmiana za sprawą zarządzenia Ministra Przemysłu Ciężkiego z 1959 roku dała firmie nazwę Centrostal Rejonowy Oddział w Kielcach. Od 1982 nazwa firmy brzmi Przedsiębiorstwo Obrotu Wyrobami Hutniczymi Centrostal, a w 1996 roku nastąpiło przekształcenie w spółkę akcyjną.

NASZA MISJA

Być uznaną firmą handlową, sprzedającą swoim odbiorcom wyroby zgodne z ich oczekiwaniami, oraz utrzymywać klimat zaufania w stosunkach z klientami oparty o wysoką jakość, konkurencyjną cenę i dyscyplinę świadczonych usług.

NASZ CEL

Być profesjonalnym dostawcą wyrobów hutniczych.

POLITYKA JAKOŚCI

Dążenie do realizacji perfekcyjnej obsługi klienta jest jednym z podstawowych założeń Centrostal S.A. Kielce, dlatego przeszło dziesięć lat temu wdrożyliśmy, utrzymujemy i konsekwentnie realizujemy system zarządzania jakością wg normyPN-EN ISO 9001:2001.
Jakość usług świadczonych przy sprzedaży wyrobów jest czynnikiem nadrzędnym w działalności kierownictwa przedsiębiorstwa oraz ogółu pracowników zatrudnionych w „CENTROSTAL” S.A. Kielce.

CELE ZWIĄZANE Z POLITYKĄ JAKOŚCI

  • Rozwój firmy ukierunkowany potrzebami naszych klientów
  • Doświadczenie i profesjonalizm
  • Zapewnienie klientom obsługi na najwyższym poziomie
  • Satysfakcja i zaufanie klienta
  • Podnoszenie kwalifikacji pracowników i rozwój ich aspiracji w pracy dla przedsiębiorstwa